mandag 26. oktober 2009

Første dager i Nepal



Fotografer: Camilla, Bishnu og meg

2 kommentarer:

  1. Hei! Det der er det Camilla som har vist deg! Og det har hun lært av meg... det vil jeg bare si :-P

    Koselig å ha deg på besøk før du dro fra Norge. Fortsett å ta godt vare på gulljenta mi! Ellers får du bank når du kommer hjem :-P Hun er en av verdens nydeligste skapninger og jeg vil ha henne hjem i god behold :)

    Klem :)

    SvarSlett
  2. Hei hei..
    Ja, at det er Camilla som har lært meg det har du ganske rett i;) Hun kan litt av hvert den jenten der. Men jeg ser jo at ære for dette bør gå til deg!

    Kjekt å kunne hilse på jente-gjengen til Camilla før vi dro. Du kan si at det blir litt snakk om dere her nede, men det er bare kos:)
    Hvorrdan står det til på DTS? Trives du?

    Ha en strålende førjuls tid.

    SvarSlett